blank
verzenden

We rekenen een vaste prijs voor de verzendkosten van 6,- euro.

Bezorg- en levertijd.

De heldere glazenbollen tot en met maat 110 zijn vrijwel altijd op voorraad en zullen doorgaans de dag opvolgend aan de bestelling worden verstuurd met postNL.  (Dit na ontvangst van de betaling).
Mocht daar iets in wijzigen dan hoor je dat natuurlijk meteen van ons. De grote maten (150 en 200) worden doorgaans binnen 3 a 4 werkdagen geleverd.
Bij de productomschrijving staat de verwachtte levertijd vermeld.

retouren

Het kan natuurlijk gebeuren dat je toch nog bedenkt na de bestelling en betaling. WIl je je bestelling annuleren of het bestelde terug sturen dan kan dat. Hieronder leg ik uit wat je dan moet doen.

  • Stuur mij binnen 14 dagen een email dat je het bestelde artikel wilt terug sturen. Ik neem dan even contact met je op om te laten weten dat ik je mail heb ontvangen en dan krijg je het retouradres waar je het pakje naar toe kunt sturen.
  • Direct na ontvangst zal ik je betaling terug overmaken. Je krijgt dan je aankoopbedrag en de betaalde porto (van de bestelling) terug.
  • De kosten van de retourzending komen wel voor je eigen rekening en het retourpakket moet ook voldoende worden gefrankeerd, (anders wordt het verrekend met het terug te betalen bedrag).Heb je via iDeal of PayPal betaald, dan komt het via iDeal/PayPal weer terug op dezelfde bankrekening. Je krijgt dan je aankoopbedrag en de betaalde porto terug.
  • Verder ontvangen ik de artikelen graag onbeschadigd, ongebruikt en verpakt in de originele verpakking retour.
  • De termijn om aan te geven of je je bestelling terug wilt sturen is 14 dagen nadat je het artikel in ontvangst hebt genomen en dan heb je nog eens 14 dagen om het pakje ook daadwerkelijk op de post te doen.

Ik zal er altijd alles aan doen om klanten correct te behandelen en tot nu toe ben ik er ook altijd goed uitgekomen met klanten als er een foutje is gemaakt (ook dat gebeurt wel eens).

Mocht je vooraf aan je aankoop vragen hebben, mail gerust en ik zal mijn beste doen je vragen zo duidelijk mogelijk te beantwoorden.

bestel bevestiging
Na de bestelling ontvang je een automatische email als bestelbevestiging.
Als je geen bevestiging hebt ontvangen neem dan even contact met ons op.
 Het kan zijn dat je een foutje hebt gemaakt in je emailadres en dan kunnen wij je niet bereiken.
Ondanks dat zal de bestelling gewoon worden verwerkt.

Mocht een huisnumer ontbreken of postcode niet kloppen, ook dan nemen we contact op, maar controleer ajb goed of je de juiste informatie hebt ingegeven bij je adresgegevens.

Als een product onverwacht niet leverbaar is of er doet zich een ander soort probleem voor, dan nemen we uiteraard onmiddelijk contact met je op.
 Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling en levering!